Verbouwing om ruimte te geven aan hoogbegaafdenonderwijs voor primair onderwijs.
Leerlingen op hoogbegaafdenonderwijs volgen hun eigen leerlijn. Op die manier wordt niet alleen het beste uit de kinderen gehaald maar ze voelen zich beter. Er wordt rekening gehouden met de concentratieboog, de leervoorkeuren en talenten. De leerlingen krijgen op school gepersonaliseerd onderwijs. Ze beginnen en sluiten de dag gezamenlijk in hun stamgroep op een vaste plek. Gedurende de dag verschuift dit naar een eigen invulling. Bij de keuze om het onderwijs zelf in te richten hoort ook de mogelijkheid om een leerplek te kunnen kiezen die daarbij past; Gezamenlijk werken aan een tafel, liggend lezen of individueel werken aan een eigen bureau.
Het ontwerp van de WOW school geeft ruimte aan deze verschillende plekken die nodig zijn. Een centraal meubel verdeelt de ruimte in een plek voor beweging en een plek voor rust. Een centrale kast verdeeld de rustruimte in twee stamgroepen. De ene stamgroep is ingericht voor het groepswerk en het maakwerk gecombineerd met de keuken. De inrichting van de andere stamgroep is traditioneler en ligt de focus op concentratiewerk. Het meubel voorziet hier een bibliotheek en ruimte voor individueel werk.
De leerlingen hebben naast sociale interactie ook behoefte aan momenten met minder prikkels, meer geborgenheid en veiligheid. De snoozeruimte biedt deze kans. Er wordt yoga gegeven, een persoonlijk gesprek gevoerd of kunnen de leerlingen zich liggend op een kussen met een boek terug trekken.